سه روش معمول برای ارائه کد تخفیف
درصد تخفیف: این نوع کد تخفیف درصد ثابتی تخفیف بر روی سبد خرید مشتری اعمال می کند. این تخفیف فقط برای خرید کالا استفاده می شود و معمولا هزینه حمل و نقل یا مالیات را شامل نمی شود.
حمل و نقل رایگان: این تخفیف سبب صرفه جویی مصرف کننده در پرداخت هزینه حمل و نقل برای یک سفارش می شود. معمولا این نوع تخفیف تنها بر روی حمل و نقل درون کشور اعمال می شود.
تخفیف ثابت: این کد مبلغ ثابتی بر روی سبد خرید تخفیف می دهد. حداقل آستانه خرید را می توان تنظیم کرد، یا می تواند به هر مقدار سفارشی اعمال شود. به عنوان مثال: ۱۰۰۰۰ تومان تخفیف برای خریدهای بیشتر از ۱۰۰۰۰۰ تومان. این نوع تخفیف حتی می توانند برای خرید از دسته مشخص و یا حتی مورد خاصی در نظر گرفته شود.
مزایای استفاده از کد تخفیف
- افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر
- تاثیر مثبت روی مشتری و علاقهمندی آنها برای خرید مجدد
- بالابردن ترافیک کسبوکار
- روشی مناسب برای رقابت با دیگر همکاران
- علاقه مخاطب به دیدن کوپن تخفیف
- فروش محصولات بدون تخفیف در کنار این محصولات
- کمک به دیده شدن برند
در سایت کوتخفیف چه خدماتی ارائه میشود؟
علاوهبر فروشگاههای آنلاین، بسیاری از کسبوکارهای اینترنتی نیز با استفاده از این کدها سعی در جذب مخاطب و ارائه سرویس دارند. بهعنوان مثال شما در این سایت میتوانید کد تخفیف نماوا که از پلتفرمهای پخش فیلم است را کپی کرده و با اعمال این کد در حین خریداری اشتراک، آن را با قیمت پایینتری تهیه کنید.
اگر اهل سفر هستید یا بهدلایل کاری باید مسافرت کنید با استفاده از کد تخفیف اسنپ تریپ که در این سایت ارائه میشود کمترین هزینه را بابت تهیه بلیط بپردازید.
جمعبندی
از مهمترین راههای تبلیغات اینترنتی و بالابردن فروش، استفاده از کدهای تخفیف است که توسط نرمافزار فروشگاهساز ساخته میشود.
میتوان این کد را در شبکههای اجتماعی به اشتراک گذاشت یا از طریق سایتهای ارائهدهنده کدهای تخفیف در دید مخاطبان قرار داد. این روش مزایای زیادی داشته که از مهمترین آنها بیشتر شدن فروش و جذب مشتری است.
از مهمترین سایتهای فعال در این زمینه میتوان به کوتخفیف اشاره کرد. اگر قصد جذب مشتری از طریق این روش بازاریابی را دارید یا بهدنبال خریدی با تخفیف مناسب هسیتد پیشنهاد میکنیم از این وبسایت دیدن کنید.